שאלות נפוצות

שאלות ותשובות בנושא הוצאה לפועל. יש לך שאלה בנושא הוצאה לפועל, חדלות פירעון או גביית חובות? כאן תוכל למצוא מקבץ של שאלות בהוצאה לפועל והתשובות עליהן.

+ מהם תחומי הפעילות של עורך דין הוצאה לפועל ומתי נזדקק לו?
ובכן, עורך דין הוצאה לפועל עו"ד אבי סלמן עוסק באכיפת חיובים בהוצאה לפועל, ובכלל אלה גביית שיקים חוזרים, שטרות ופסקי דין שלא שולמו. בנוסף, עורך דין הוצאה לפועל מסייע לחייבים בהתמודדות עם חובות בהוצאה לפועל, לרבות גיבוש הסדרי חוב עם הנושים, איחוד תיקים, ביטול הגבלות ועיקולים והפטר חובות.

+ אני בעל עסק ומידי פעם יש ברשותי שיקים חוזרים או שטרות חוב או חשבוניות פתוחות שלא שולמו ע"י הלקוחות למרות סחורה או שירותים שסופקו, מה עושים?
עורך דין הוצאה לפועל יפעל לגביית השיקים והשטרות בהוצאה לפועל בהתאם למתודולוגיית הגבייה של משרדו. יש להצטייד במסמך שכותרתו “פלט שיק חוזר” המתקבל מהבנק ולגשת לעורך הדין לצורך גבייתו בהוצאה לפועל. במידה  ומדובר בחשבונית שלא שולמה, ניתן בתנאים מסוימים להגיש בגינה תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל, או לחילופין להגיש תביעה בבית המשפט

+ ערכתי הסכם כספי עם אדם כלשהו והצד השני לא עמד בהסכם, איך אוכל לקיים את ההסכם ולגבות את הכסף?
בהתקיים תנאים מסוימים, עורך דין הוצאה לפועל יכול לנקוט בהליך של תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל לצורך גביית הכסף עפ”י ההסכם, במקום פניה לבית המשפט.

לחצו לשיחה בווואטסאפ
1
פנו בוואטסאפ
Scan the code
שלום רב, הגעת למשרד עו"ד אבי סלמן. נשמח לשוחח בוואטסאפ.
דילוג לתוכן