הצלחות המשרד – הפטר חובות לדוגמא

הפטר חובות לדוגמא. עוד לקוח מרוצה שפנה אל המשרד וביקש לפתוח דף חדש בחיים.

נקלעתם למשבר כלכלי? מחפשים עו"ד פשיטת רגל? חייגו 077-2042380 וקבלו הזדמנות אמתית לדרך חדשה. 

מדובר בלקוח צעיר כבן 38, עם חובות בסך של כ-800,000 ש"ח. החובות נוצרו רובם ככולם כתוצאה מהסתבכות כלכלית בעסקו של הלקוח. הלקוח פנה אל המשרד כדי להתחיל בהליכי פשיטת רגל למחיקת החובות.

לאחר שהגשנו עבורו בקשה לפשיטת רגל בהתאם לפקודת פשיטת רגל, הושת על החייב תשלום חודשי בסך 500 ש"ח עד לדיון בבקשה. הדיון נערך כשנה וחצי לאחר הגשת הבקשה לפשיטת רגל.

לאחר דין ודברים של המשרד עם הנאמן לקראת הדיון, גובשה תכנית פירעון בהסכמה. במסגרת תכנית הפירעון החייב נדרש להוסיף לקופת הכינוס 48,000 ש"ח ב-48 תשלומים חודשיים. נקבע שלאחר עמידת החייב בתשלומים הנוספים, החייב יופטר מכל חובותיו וכל תיקי ההוצל"פ כנגדו ייסגרו. עוד נקבע כי החייב יוכל לפרוע את התשלום ע"י צד ג' ובתשלום אחד.

תוכנית הפירעון אושרה על ידי בית המשפט, שנתן צו הפטר מותנה בהתאם.

כעבור מספר חודשים ממתן צו ההפטר המותנה, צד ג' שסייע לחייב, שילם עבורו את הסך של 48,000 ש"ח בתשלום אחד, ובכך החייב מילא את חלקו בתכנית הפירעון.דוגמא להפטר חובות- הצלחות משרד עורך דין פשיטת רגל אבי סלמן

בעקבות התשלום הנוסף, החייב קיבל הפטר חובות. בפועל, לאחר תשלום של כ-60,000 ש"ח ע"י החייב לקופת הכינוס, נמחקו חובות עבר בסך של כ- 800,000 ש"ח.

כיום הלקוח השתקם כלכלית ועובד כשכיר בתחום ההייטק.

להלן הדוגמא להפטר החובות (מעבר בין עמודים בלחיצה על החיצים):

הפטר חתום (1) (1) (1)

 

משרדי מייצג חייבים שנקלעו למשבר כלכלי. בין אם הסתבכות כלכלית בעסק או בין אם קשיים כלכליים פרטיים. אם אתם מחפשים מוצא מהחובות, הגעתם לכתובת הנכונה.

עורך דין פשיטת רגל אבי סלמן מנוסה בייצוג חייבים משנת 2007. חייגו כעת 077-2042380!

לחצו לשיחה בווואטסאפ
1
פנו בוואטסאפ
Scan the code
שלום רב, הגעת למשרד עו"ד אבי סלמן. נשמח לשוחח בוואטסאפ.
דילוג לתוכן