משרד עורך דין הוצאה לפועל ופשיטת רגל

עורך דין חובות

עורך דין חובות פועל למחיקת חובות בהליכי חדלות פירעון (פשיטת רגל). המטרה המרכזית שלו להשיג צו הפטר חובות בהקדם ובכך לאפשר ליחיד לקבל את חייו בחזרה.

אם הגעת אל אתר האינטרנט של משרדי ואתה מתמודד עם חובות ותיקים רבים כנגדך בהוצאה לפועל, אתה לבטח מעוניין במחיקת החובות ופתיחת דף חדש ונקי בחיים נטולי חובות.

מחיקת חובות מיטבית משמעותה, סגירת תיקי ההוצל"פ הפתוחים כנגדך, במינימום זמן ובמינימום הוצאות כספיות מצדך.

למשרדי ניסיון של 18 שנים בהליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל, עם היכולת להתאים את ההליך הנכון ביותר עבורך, כדי להשיג את המטרה המיוחלת של מחיקת החובות.

מעוניינים להסדיר את החובות אחת ולתמיד? חייגו כעת! עורך דין לענייני חובות אבי סלמן

עורך דין חובות
עורך דין חובות

לאחרונה אנו עדים לפרסומים שונים המבטיחים מחיקת חובות או ביטול הגבלות ועיקולים תוך 24 שעות. להבטחות אלה אין כל בסיס משפטי. לא ניתן למחוק חובות תוך 24 שעות.

חוק חדלות פירעון החדש מאפשר להגיש בקשה לחדלות פירעון. במסגרת ההליך ובתנאים מסוימים החייב מקבל הפטר חובות שמשמעותו מחיקת חובות ברי הפטר. עם הגשת הבקשה ניתן לפנות להוצאה לפועל בבקשה מתאימה לעיכוב הגבלות ועיקולים. לעיתים, גם לקראת הגשת הבקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון, ניתן להגיש בקשה לעיכוב הליכים בהוצל"פ.

חדלות פירעון לא בכל מחיר

עורך דין חובות מומחה יודע לנתב את החייב להליך המתאים עבור הלקוח. לעתים, עורך דין לחובות לא ימליץ על פניה להליך של חדלות פירעון שיש לו השלכות בלתי הפיכות כלפי החייב. לעתים יומלץ על הליך חלופי כגון הסדר חובות או הליך מחיקת חובות בהוצאה לפועל.

אמנם הליכים חלופיים לפשיטת רגל עשויים לקצר משמעותית את מחיקת החובות. יחד עם זאת, הליך של הסדר חובות כרוך במשא ומתן מתמשך, ולפיכך גם הסדרי חובות לעיתים אורכים זמן ואין נוסחת קסם.

נקלעתם לחובות? התייעצו עם עורך דין המתמחה בתחום

חובות מוחקים באמצעות עורך דין שהוא איש מקצוע עם ניסיון בהליכי חדלות פירעון. עורך הדין ילווה אתכם לאורך כל הדרך. מלבד תחושת ביטחון, עורך דין חובות יצמצם טעויות אפשריות במהלך ההליך.

ישנן טעויות של חייבים המצויים בהליך חדלות פירעון שעלולות להביא לביטול ההליך או להיחשב חוסר תום לב. לא פעם המשרד מקבל לטיפול תיקי חדלות פירעון של חייבים שפעלו ללא ליווי עורך דין או עורך דין שאינו בקיא בתחום, כאשר ההליך בוטל או עומד בפני ביטול. מכאן החשיבות הגדולה לשכור מראש עורך דין חדלות פירעון שהליכי פשיטת רגל הם מומחיותו.

עורך דין הוצאה לפועל אבי סלמן עו"ד עתיר ניסיון משנת 2007. המשרד מתמחה בכל הנוגע בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל, חדלות פירעון והסדרי חוב. המטרה שלנגד עיננו היא מחיקת החובות וכן הבראה ושיקום כלכלי של הלקוח.

אנשים שנקלעו למצוקה כלכלית רשאים לפנות להליכי מחיקת חובות לפי החוק החדש לחדלות פירעון, שמטרתו המרכזית שיקום החייב ומתן הזדמנות לפתוח דף חדש בחיים נטול חובות ודאגות.

המשרד מטפל ללא דיחוי בהגשת בקשות לפי החוק החדש לפשיטת רגל ולהקפאה מיידית של הליכי הוצאה לפועל שמעיקים על החייב, מבלי לבזבז זמן מיותר.

המשרד מלווה את החייב בכל הכרוך בהליכי פשיטת הרגל בעניינו או הסדרי פשרה מא' עד ת'.

מעוניינים בפרטים נוספים ללא התחייבות? חייגו 077-2042380 או השאירו פרטים בטופס ונשמח לסייע!

עורך דין חובות - עוד אבי סלמן

עיכוב הליכים לצורך גיבוש הסדר חובת לפי החוק החדש

מלבד הקפאת ההליכים בהוצאה לפועל, עורך דין חובות אבי סלמן יפעל במקרים מתאימים לעיכוב הליכים לצורך גיבוש הסדר חוב. כלומר, גם אם הוגשה בקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון, המשרד יהפוך כל אבן כדי לנסות לגשת הסדרי חוב עם הנושים בתנאים המתאימים לחייב אשר יאפשרו לו להמשיך להתקיים בכבוד.

חוק חדלות פירעון לצורך שיקום החייב

מערכת ההוצאה לפועל נועדה לאכוף חובות וחיובים. מכאן שהמערכת משרתת את אינטרס הנושה. כלומר "הזוכה" בחוב. המעמד של נושה בהוצאה לפועל הוא מראש מעמד של "זוכה" (בפסק דין או בשיק או בשטר וכו'). כך הוא גם הוא מוגדר במערכת ההוצאה לפועל. בניגוד לזוכה, האדם שחייב בפירעון החוב מוגדר במערכת ההוצאה לפועל כ"חייב". אותו חייב שנאלץ להתמודד בהוצאה לפועל עם חובות היה נתקל בקשיים ובבירוקרטיה רבים. בנוסף, חייבים בהוצאה לפועל מתמודדים עם עיקולים והגבלות ועיכובי יציאה מהארץ. הליכים אלה הכבידו על הסיכוי למחיקת החובות ולשיקומם הכללי של החייב. ההליכים הקשים בהוצאה לפועל דווקא החמירו את מצבו הכלכלי והנפשי של החייב.

בשונה מהגישה המוטה הזו, חוק חדלות פירעון נועד, בראש ובראשונה, לשרת דווקא את אינטרס החייב ולא של הנושה. החייב מוגדר בחוק כ"יחיד" ולא כ"חייב", והמטרה העומדת בבסיס החוק היא להביא בסיומו לשיקומו הכלכלי של היחיד.

כדי לשרת מטרה זו, חוק חדלות פירעון מקנה ליחיד הזדמנות יוצאת דופן להתנהל באורח תקין מבלי לחשוש מפני עיקולים והגבלות. כמו כן, החוק מקצר משמעותית את משך הזמן הנדרש ליחיד, המשתף פעולה, כדי לקבל הפטר חובות ובכך לשקם אותו כלכלית.

עורך דין מחיקת חובות - הסדר חובות

אחת הדרכים היעילות לסגירת תיקי ההוצאה לפועל, היא הסדרי חובות. ההסדר הוא עם כלל הנושים בתיקי ההוצאה לפועל השונים המתנהלים כנגדך.

משרדנו יישא וייתן בשמך עם כלל הנושים בתיקי ההוצאה לפועל המתנהלים כנגדך. זאת בהתאם לאסטרטגיה שננקוט המותאמת למקרה הפרטני שלך.

המטרה שלנו במשא ומתן עם הנושים היא להשיג הפחתה מקסימאלית בסכומי החובות בתיקי ההוצאה לפועל. הכל כמובן בתנאי תשלום נוחים שיתאפשרו לך.

למשרדנו ניסיון של למעלה מ-18 שנים בגיבוש הסדרי פשרה מול נושים. אנו משיגים הפחתות משמעותיות ביותר בגובה החובות.

לאחר גיבוש ההסכמות והפשרות עם כלל הנושים שלך, אנו נעבוד כדי לנסח הסכמי פשרה מסודרים ומוקפדים. ההסדרים הללו יעגנו את זכויותיך ויבטיחו את סגירת תיקי הוצאה לפועל הפתוחים כנגדך.

עו"ד למחיקת חובות - הליכי חדלות פירעון

פתרון נוסף שעומד לרשותך במטרה למחוק את החובות אחת ולתמיד הוא הליך חדלות פירעון. בשמו הקודם היה קרוי הליך פשיטת רגל.

גם במקרה זה, עורך דין למחיקת חובות אבי סלמן עם ניסיון מצטבר של שנים רבות בליווי חייבים בהליכי חדלות פירעון בהתאם לחוק חדלות פירעון, משלב הצו לפתיחת הליכים וכלה בצו הפטר החובות.

במקרה של הליך חדלות פירעון בהוצאה לפועל ו/או בבית המשפט, אנו נפעל כדי שתשלם מינימום תשלומים במסגרת ההליך, וכדי לקצר את משך הזמן

של הליך פשיטת רגל בעניינך ככל הניתן, עד לקבלת ההפטר המיוחל וסגירת תיקי ההוצאה לפועל.

הפטר חובות על ידי עורך דין סלמן - יחס אישי לאורך כל הדרך

בכל מקרה של ייצוג בהליך משפטי שמטרתו מחיקת חובות, משרדנו מקפיד כמובן על יחס אישי וצמוד עם לקוחות המשרד ושיתוף הלקוח בכל אחד משלבי ההליך מראשיתו ועד סופו.

בתוך כך, משרדי קשוב לכל צרכיך במהלך הייצוג ורואה לנגד עיניו את טובת הלקוח והצלחתו.

אם אתם עומדים בפני החלטה לפנות להליך משפטי לצורך מחיקת תיקי הוצאה לפועל המתנהלים כנגדכם ומחיקת החובות, פנו אלינו בטל: 077-2042390. משרדנו יפעל להשגת המטרה בזמן הקצר ביותר ובמינימום הוצאה כספית מצדכם.

  עורך דין פשיטת רגל אבי סלמן – משנת 2007.

עו"ד מחיקת חובות
לחצו לשיחה בווואטסאפ
1
פנו בוואטסאפ
Scan the code
שלום רב, הגעת למשרד עו"ד אבי סלמן. נשמח לשוחח בוואטסאפ.
דילוג לתוכן