הצלחות המשרד – דחיית התנגדות לביצוע שטר בטענת זיוף

דוגמא לדחיית התנגדות לביצוע שטר על פי חוות דעת גרפולוגית שמונתה בהסכמה.

אחת הטענות השכיחות בהתנגדות לביצוע שטר בהוצאה לפועל היא טענת זיוף. במסגרת הגנה זו, החייב טוען כי החתימה על גבי השיקים או בגב השיקים זויפה. או שהכיתוב על גבי השיקים אינו שלו. דוגמא לדחיית התנגדות לביצוע שטר בטענת זיוף - הצלחות משרד עורך דין אבי סלמן

בתיק גבייה שהועבר לטיפול משרדנו החייב הגיש התנגדות לביצוע שטר בטענת זיוף. בדיון בבית המשפט, עו"ד סלמן ביקש למנות גרפולוגית מוסכמת מטעם בית המשפט, אשר תכריע באם החתימות והכיתוב על גבי השיקים אותנטיים.

הסכמת החייב לחוות דעת מומחית מטעם בית משפט מחלישה את טענת החייב, ככל וחוות הדעת קובעת שהחתימות אותנטיות. לכן מינוי מומחה בהסכמה עדיף לזוכה, על פני מינוי בלתי מוסכם.

לאחר דין ודברים בא כוח החייב הסכים למינוי המומחית על ידי בית המשפט. לאחר בדיקה והשוואת כתבי יד וחתימות של החייב, התקבלה חוות הדעת של המומחית. על פי חוות הדעת כל החתימות והכתב על גבי השיקים אותנטיים ותואמים לחתימות ולכיתוב החייב.

למרות שעסקינן במומחה שמונה בהסכמה, בא כוח החייב בכל זאת עתר כנגד הממצאים וביקש לחקור את הגרפולוגית בדיון ההוכחות. לדיון ההוכחות החייב ובא כוחו לא התייצבו, כאשר רק ביום הדיון עצמו הגישו מעין בקשה לדחותו.

נוכח חוות הדעת שניתנה בהסכמה, ובשל אי התייצבות החייב לדיון, ניתן פסק דין לבקשת עו"ד אבי סלמן הדוחה את ההתנגדות ומורה על חידוש הליכי ההוצאה לפועל.

להלן ההחלטה:

פסק דין דזורייב

מחפשים עורך דין פשיטות רגל מנוסה? חייגו 077-2042380

לחצו לשיחה בווואטסאפ
1
פנו בוואטסאפ
Scan the code
שלום רב, הגעת למשרד עו"ד אבי סלמן. נשמח לשוחח בוואטסאפ.
דילוג לתוכן